Augusztus 11-én indult a magyar HBO első saját gyártású reality sorozata, A híd. Tizennégy játékos egy eldugott romániai helyszínen egy 250 méter hosszú hidat épít, hogy eljusson a tó közepén rájuk váró harmincmillió forinthoz. Mindezt néhány nap alatt, csakis kézi eszközökkel, emberi erővel, sok-sok nehezítéssel. Megnéztük az epizódokat szerkesztőmmel, Dián Dórival, és azonnal felvettük a kapcsolatot a készítőkkel: meghívtuk őket, hogy feltehessük nekik az összes kínzó kérdésünket. Ezer éve szerettem volna egy hasonló produkció háttérmunkálataiba belelátni, a mai adásban Závorszky Anna producer, a műsorvezető, Magyarósi Csaba és az egyik versenyző, a több megosztó döntést is hozó Noé Viktor segítségével megtehettem. Popfilter – Szűrjük a zajt!
–
–
Ezúttal nemcsak hallgathatod, de nézheted is a Popfiltert:
A WMN-csapatban többen is online társkeresőn találtak rá a szerelmükre – és olyan is akad, aki bár szórakoztató emlékeket köszönhet a műfajnak, végül nem ott várta a nagy Ő. Mindannyiunknak vannak rettenetes randisztorijaink, ám azt nem vitatjuk: még akkor is rengeteg pozitív hozadéka lehet a Tinder–Bumble-tengelynek, ha végül nem ott talál rád a szerelem.
Hogyan lehet két lábbal a földön állni, ha minden online mozzanatodat sok százezer ember követi? B. Nagy Rékának sikerült. És ez nemcsak hat mentett kutyájának jó, hanem nekünk is.
Mindenki a humorát emeli ki elsőként, ám az legalább ugyanilyen fontos vonása, hogy mer és tud is nehéz témákról beszélni. Láb, smink, haj, menstruáció… Ebben a Popfilterben minden előkerült!
Min tudnak izgulni fellépés előtt egy 35 éves zenekar tagjai? És mit gondolnak arról, hogy mindenki meg akarja nekik mondani, hogy milyen a jó Tankcsapda? Erről beszélgettek a friss Popfilterben:
„Toxikus környezetben nőttem fel, ami többek közt épp azért volt mérgező, mert a személyes határokat sosem tartották tiszteletben” – mondja Fajt Alex influenszer, akivel A híd című realityben való szereplése kapcsán beszélgettünk.
Csalódott vagyok. Megint. Elindultam egy pályázaton, amin nem értem el helyezést. És nem csak hogy csalódott vagyok emiatt, de megkérdőjelezem minden eddigi elért eredményemet. Megint. Ismerős? Üdv a klubban. De honnan jön ez? Át lehet fordítani a kudarcot sikerré? És mi van, ha egyébként, amit kudarcnak vélünk, valójában nem is az?
Egyetlen TikTok-videó is elég, hogy vásárlási trendet indítson. Az ünnepi szezonban az ajándékozásra fókuszáló kampányok és hashtag-ek milliárdos forgalmat generálnak.
Az ünnepnek érdemes megadni a módját, ezért a karácsonyi terített asztalon akkor is dukál valami finom nedű, ha amúgy a hétköznapokon kerüljük az alkoholfogyasztást.