WMN Fesztivál 2025.03.08 - Veled vagyunk 10 éve, gyere velünk tovább! Vedd meg a jegyed!

Mózes Zsófi

Mózes Zsófi újságíró, social media manager. Foglalkozik nőügyekkel, hisz a beszéd erejében, ír mindarról, ami nap mint nap körülvesz minket – és amiről nem szívesen veszünk tudomást.

Mózes Zsófi cikkei

Összesen: 429 db cikk

Mentális problémák, étkezési zavarok, testképtorzulás – Nincs annyi csillogás, ami elrejtené a gyerekszépségversenyek hosszú távú hatásait

WMN Ügy – 2022. május 7. – MZS

Egy tragédia, Kailia Posey öngyilkossága kapcsán ismét fontos megvizsgálni, mi is rejlik a gyerekszépségversenyek csillogó világa mögött, és az ott tapasztaltak hogyan hathatnak hosszú távon a versenyzők mentális egészségére.

Meztelen férfitestek nélkül még a nőket sem érdekli a feminizmus – Megnéztük a Minx című sorozatot

Kult – 2022. május 2. – MZS

Egyre több a vita a női egyenjogúság és a pornóipar kapcsolata körül, de hogyan változna a helyzet, ha egy magasztosabb cél érdekében szexualizáljuk az emberi testet?

„Nem azt kívánom, hogy a nőknek hatalmuk legyen a férfiak felett; csupán azt, hogy legyen hatalmuk önmaguk felett” – 263 éve született Mary Wollstonecraft, a feminizmus anyja

Kult – 2022. április 27. – MZS

Mary Wollstonecraft oly korban élt e Földön, mikor a nőket képtelennek tartották még az intelligens gondolkodásra is. Az írónő gondolatai, tettei nagyon merészek voltak, élete kalandos: nagy szellemi örökséget és sok kérdést hagyott maga után.

Testvérként neveltek egy csimpánzkölyköt és egy embergyereket: modern Maugli-történet (kicsit másképp)

WMN Life – 2022. április 26. – MZS

Vajon mi történik, ha egy csimpánzt emberként próbálunk nevelni? És ha egy embergyereknek egy majom mutat példát? Erre kereste a választ Winthrop Kellogg, aki fia mellett egy csimpánzt is saját gyerekeként nevelt. Íme, az eredmény:

Nincs árnyalat, aminek több jelentést tulajdonítanánk: így lett a háziasszonyok, a szexszimbólumok, majd a feministák színe a rózsaszín

WMN Life – 2022. április 24. – MZS

Alig száz évvel ezelőtt még fiúk viselték a határozottnak és erőteljesnek vélt rózsaszínt, az utóbbi évtizedekben mégis a nőknek szánt termékek védjegyévé vált.