„Mindennek van határa” – tartja az örök érvényű mondás, a saját határainkról azonban hajlamosak vagyunk megfeledkezni, pedig a mi feladatunk lenne, hogy meghúzzuk őket. Ennek aztán törvényszerű következménye a kiégés – ami az élet bármely területén megtörténhet. Ha szeretnénk ezt elkerülni, kénytelenek vagyunk olykor nemet mondani. De hogyan hat az emberre az első nagy „nem”? Miért akarunk megfelelni másoknak, és milyen határokat kell meghúzni szülőként? Mi történik az emberrel, amikor kiég, és miért kell ma máshogy határokat húzni, mint évtizedekkel ezelőtt? Többek között ezekről a kérdésekről beszélget a Ki vele! negyedik adásában Náray Tamás író, képzőművész, Szentesi Éva író, Steigervald Krisztián generációkutató, D. Tóth Kriszta és Krajnyik Cintia moderátor. Most már láthatjátok a YouTube-csatornánkon is, nézzétek meg, érdemes:
A Ki vele! talkshow harmadik epizódjában a gyerekvállalás a téma. Az izgalmas kérdésekről Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológus, Borbély Alexandra színész, Darvas-Tanács Erik lelkész, 11 (!) gyerekes apa, Csepelyi Adrienn, D. Tóth Kriszta és Krajnyik Cintia moderátor beszélgetnek.
Az ókori, meztelen férfiakat ábrázoló szobrok teste szinte teljesen megfelel a mai férfiideálnak, egy apró kivétellel: nagyon kicsi a péniszük. Utánajártunk a miérteknek.
Szexuális nevelés, a pornóipar hatása, testkép: témák, amik erősen összefüggnek, és amikről kevesebbet beszélünk, mint kellene. Most Kormos Anett, Náray Tamás, Fajgerné Dudás Andrea és Szél Dávid kibeszéli őket.
A Ki vele! ötödik epizódjában az öregedés a téma, amiről Pásztor Erzsi színész, Linczényi Márkó zenész, műsorvezető, Bányai Judit influenszer, dr. Márky Ádám orvos, longevity-szakértő, D. Tóth Kriszta és Csepelyi Adrienn moderátor beszélgetnek.
Csalódott vagyok. Megint. Elindultam egy pályázaton, amin nem értem el helyezést. És nem csak hogy csalódott vagyok emiatt, de megkérdőjelezem minden eddigi elért eredményemet. Megint. Ismerős? Üdv a klubban. De honnan jön ez? Át lehet fordítani a kudarcot sikerré? És mi van, ha egyébként, amit kudarcnak vélünk, valójában nem is az?
Egyetlen TikTok-videó is elég, hogy vásárlási trendet indítson. Az ünnepi szezonban az ajándékozásra fókuszáló kampányok és hashtag-ek milliárdos forgalmat generálnak.
Az ünnepnek érdemes megadni a módját, ezért a karácsonyi terített asztalon akkor is dukál valami finom nedű, ha amúgy a hétköznapokon kerüljük az alkoholfogyasztást.